Video

loveistheessenceoflife:

geejayeff:

sneetchstar:

heatherwanderer:

Jason Momoa’s audition tape for Game of Thrones,

performing a traditional Haka

Damn.  I don’t watch GoT (will one day), but damn.

Whoo! He could always get it. But he can get some extra just on that tape alone!

scandalouscastleanatomy

Jesus be a fence

Photoset

loveniaimani:

lazyexceptwhencooking:

baronessvondengler:

simplyjazzie21:

baronessvondengler:

Olitz in Scandal Episode 404 “Like Father Like Daughter”

Anatomy of a Kiss

I don’t know why, but I’m  in love with the middle gif and the one to the right of the middle gif

Yup. Middle gif is my fave: the moment of capitulation!

The middle GIF looks like he’s a succubus!

image

Are we still saying that this is “awkward” and “uncomfortable” or nah?

Photo

(Source: luny2ni, via babycakesbriauna)

Video

babycakesbriauna:

just-call-me-mrs-hiddles:

Posting this for those of you who

  1. Haven’t seen it yet.
  2. Have seen it, and need to see it again.
  3. Just crave a good eye fuck and eargasm.

Because we all need this again

The amount of times that I watch this video in the middle of the night is mildly disturbing.

(via scandalousnurse)

Photo
jawnharkness:

scandalouscastleanatomy

I’m laughing at the fact that this is completely unironic

jawnharkness:

scandalouscastleanatomy

I’m laughing at the fact that this is completely unironic

(Source: mattbors.com)

Photoset

scandalousnurse:

smartgirlsattheparty:

hulu:

We’re paying tribute to our favorite TV bosses… LIKE A BOSS.

Amy P. is one of our favorite real-life bosses! 

Why it’s waffles and Tony in the same post…..
scandalouscastleanatomy

I lowkey miss the waffles sometimes.

Link

corinnestark:

Claire is 96 on Monday!

What?!

Text

Anonymous said: 22,26,42,46

loveistheessenceoflife:

scandalouscastleanatomy:

loveistheessenceoflife:

22. Have you ever got in trouble with the law? Nope.

26. Have you ever been famous? Nope.

42. Are you a good judge of character? I like to think I am. So far I’m rarely wrong. I come off quiet when you first meet me but really I’m just very observant.

46. What is your personality type? Officially?

The INTP personality type is fairly rare, making up only three percent of the population. INTPs are marked by a quiet, stoic, unassertive, and aloof exterior that masks strong creativity and enthusiasm for novel possibilities. Their weaknesses include poor organization, insensitivity to social niceties, and a tendency to get lost in abstractions. Keirsey referred to INTPs as Architects, one of the four types belonging to the temperament he called the Rationals.

I find the first answer suspicious…

Why? LOL

Your tags are exactly what I was thinking

Text

Anonymous said: 22,26,42,46

loveistheessenceoflife:

22. Have you ever got in trouble with the law? Nope.

26. Have you ever been famous? Nope.

42. Are you a good judge of character? I like to think I am. So far I’m rarely wrong. I come off quiet when you first meet me but really I’m just very observant.

46. What is your personality type? Officially?

The INTP personality type is fairly rare, making up only three percent of the population. INTPs are marked by a quiet, stoic, unassertive, and aloof exterior that masks strong creativity and enthusiasm for novel possibilities. Their weaknesses include poor organization, insensitivity to social niceties, and a tendency to get lost in abstractions. Keirsey referred to INTPs as Architects, one of the four types belonging to the temperament he called the Rationals.

I find the first answer suspicious…

Text

I don’t think you guys understand how much I wanted to hear these two Jamie’s “catchphrases”…

siddal-sassenach:

image_image

image

image

(via brannerdoodles)